Model scrisoare de intentie arhitect

Subiect: Ocupare post arhitect

  Stimata Doamna,

Am placerea de a va contacta in privinta ocuparii postului de arhitect , postat prin intermediul ziarului Romania Libera.
Dupa cum am mentionat si in cv-ul atasat acestei scrisori de intentie , sunt absolvent al Universitatii de Arhitectura si Urbanism Ion Mincu Bucuresti, promotia 2004, specializarea Conservare si Restaurare de Arhitectura.

Mi-am inceput activitatea profesionala inca din timpul studiilor, in cadrul firmei de arhitectura L&R Arhitect Srl. Cele mai importante proiecte la care am participat sunt:
  • restaurarea Bisericii Sf. Nicolae Ploiesti;
  • restaurarea si conservarea Muzeului National de Vanatoare Bucuresti;
  • consolidarea Bibliotecii Judetene Teleorman.
Am cunostinte solide in utilizarea programelor folosite in arhitectura, in special ArhiCAD si AutoCAD.
Mentionez ca in urma vizionarii postului de arhitect pe care compania dvs. il ofera, m-am informat in privinta companiei si pot spune ca lucrul intr-un asemenea mediu, nu-mi poate fi decat benefic. Astept cu deosebit interes o invitatie, pentru a va detalia cunostintele mele in domeniul arhitecturii.

Va multumesc,
Iagar Cosmin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu