Model scrisoare de intentie contabil

In articolul de astazi vom vorbi despre un model de scrisoare de intentie care se adreseaza ocuparii unui post de contabil.


Model scrisoare de intentie - Contabil

In atentia....

Stimata Doamna / Stimate Domnule,


Va adresez prezenta scrisoare de intentie, ca raspuns la anuntul dumneavoastra privind ocuparea postului de Contabil Senior.

Sunt absolvent al Academiei de Studii Economice Bucuresti, specializare Contabilitate si Informatica de Gestiune si al unui program de Masterat - Cercetare in Contabilitate si Informatica de Gestiune.
In ultimii cinci ani am fost angajat al SC Contabil SRL, functia ocupata fiind de Sef Departament Contabilitate. In cadrul acestei companii am fost responsabil de coordonare a unei echipe de zece persoane, verificarea si certificarea bilantului, intocmirea de situatii financiare anuale si consolidate si situatia cash-flow-ului. In urma cautarii proiectelor pe care compania dumneavoastra le desfasoara, am concluzionat ca lucrul intr-o asemenea companie, imi este mai mult decat benefic, tinand cont de posibilitatile oferite in dezvoltarea unei cariere, atat din punct de vedere profesional cat si timpului indelungat de colaborare.
Am convingerea ca studiile si experienta acumulata ma fac sa fiu un candidat potrivit pentru ocuparea functiei mai sus mentionate. Atasez acestei scrisori de intentie, cv-ul meu, si astept cu interes o eventuala intalnire in care sa va pot detalia experienta si abilitatile mele.

Cu respect,
Ionescu Ion
0722 +++ +++

Acesta este un model de scrisoare de intentie. Adaptati scrisoarea de intentie in functie de cerintele postului, pregatirea si experienta dumneavoastra.

S-ar putea sa-ti placa si: Model scrisoare de intentie colaborare intre firme

Etichete: modelscrisoare de intentie, motivatie, prezentare, contabil
Autor: Model scrisoare de intentie

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru model si pentru munca depusa. Chiar daca nu sunt modele sofisticate, ele au un impact pozitiv. Din partea mea aveti un mare LIKEEE! :-))

    RăspundețiȘtergere